Taken opslaan voor later
Met veel openstaande taken kan het moeilijk zijn om te beslissen welke taken eerst moeten worden uitgevoerd en welke tijdelijk kunnen worden opgeschort. Laterbox is een zeer nuttige productiviteitstool die uw prioriteiten voor u zal uitzoeken door ze te groeperen op basis van hun urgentie.
Laterbox ziet er erg aantrekkelijk uit met zijn georganiseerde interface. Bij het openen van de tool wordt u begroet door verschillende miniaturen en acties die u op uw taken kunt toepassen. Als het gaat om het sorteren van uw werk op basis van hun prioriteitsniveau, kunt u ze archiveren onder een bepaald tabblad aan de linkerkant van uw venster. Werk dat bijvoorbeeld onmiddellijk moet worden aangepakt, kan worden opgeslagen op het Tabblad Prioriteit , terwijl andere taken die minder belangrijk zijn, kunnen worden opgeslagen op het Tabblad Later. Uw taken worden ook gesorteerd op de datum van hun deadlines. Wat betreft de andere opties aan de rechterkant van uw Laterbox-venster, hiermee kunt u acties toepassen op uw taken, zoals deze toewijzen aan andere mensen en ze opsplitsen in subtaken.
Beoordelingen about Laterbox